Pages

Ads 468x60px

corbalar

1 Mayıs 2014 Perşembe

Satılık Havlu ve Siyah Üçgen Şal


 Selamun Aleykum ve Rahmetullah ve Berekatuhu..
Uzun bir arada verdiğimin farkındayım ama oğlumla daha fazla ilgilenmem gerektiği için yeni bir şey ekleyemedim.Birazda bu aralar içimden hiç bir sey yapmak gelmiyor.Herşeye birden başladım. Okul, site ve oğlum derken vaktimi doğru kullanamaz oldum buda bana ters etki yaptı maalesef :) Ama ne olursa olsun  yeni şeyler yapıyorum. Mesela Bu havluyu Canım Saliha ablam için yaptım. Benimde olsun derseniz aynısından yada farklı renklerden yapabilirim.
gulerbutik@gmail.com





2 yorum:

  1. Canım benim,Allah hayırlı işlerinde kolaylıklar versin(amin),
    havlunun deseni cıvıl cıvıl olmuş,ellerin dert görmesin,Rabbime emanetsin...

    YanıtlaSil
  2. Amin ablacım sağolasın. Orijinalide bu şekildeydi.. Benden de aynısını uygulamam istendi şekil bu :)

    YanıtlaSil