Pages

Ads 468x60px

corbalar

24 Mayıs 2014 Cumartesi

Yeni Satılık Kurdele Nakışı Havlu


 Selamun aleykum ve Rahmetullah ve berekatuhu..
Nasılsınız kardeşlerim, bacılarım, ve sevgili takipçilerim. Ben Elhamdülillah iyiyim. En kötü günümüz böyle olsun. SOMAdaki faciayı unutmadık unutturmayalım.Bir kaç zengin yüzünden 301 tane can kaybedildi.Analar, bacılar yavrular babasız, evlatsız kaldılar. ALLAH onlara dayanma gücü var olan ömürlerinide hayırlı bir şekilde yaşamayı nasip etsin.AMİN. İnşaALLAH bundan sonraki hayatlarında ALLAH yardımlarını esirgemesin üzerlerinden. Sesini duyamadığımız milyonlarca insan var. ALLAHım onlarada yardım etsin.AMİN.
 
Kurdele nakışı havlulara son süret devam. Bunlarda Saliha ablam için yaptığım havulardan bir diğeri :)
Eğer benimde olsun derseniz. bana ulaşmanız yeterli :)
gulerbutik@gmail.com




Renkleri istediğiniz gibi yapmam mümkün. Siz renk seçin ben havluya işleyeyim. :) ister tek ister bir kaç renk seçebilirsiniz.

8 yorum:

  1. Hosgeldin canim iyi olmana sevindim kusura bakma nolur geri donemedim, bu havada grip oldum yatiyorumdaaa:((
    Ellerine saglik cok guzel olmuslar, bayilirim ben bu renge, gule gule kullansin saliha ablanin kizlari ins.
    Hayirlli geceler canimmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk ablacım. Elhamdülillah iyiyiz. :) Bizde grip olduk ailecek. Kusura bakarmıyım hiç hastalık bu sende iyisinya bu bana yeter. Ablacım bene telefonunu yazarmısın. Konuşmak isterim seninle.. :)
      Beyendiğin için sağol. Bu renklerde saliha abla ve kızlarının zevki. Aynı modeli uyguladım aldığımız yerden. İnşaALLAH güle güle kullanırlar, hayırlı zamanlarda..sevgilerimle...

      Sil
  2. Selamun aleykum kardeşim, nasılsın?
    Nakışlar çok güzel görünüyor ellerine sağlık. Bende seni merak etmeye başlamıştım paylaşımda bulunduğuna görünce çok sevindim Fatımacım. Allaha emanet ol güzel kardeşim. .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleyküm selam ve Rahmetullah.. Ben iyiyim Elhamdülillah. Sen nasılsın ablacım?
      Sayfana paylaşım yapmışsın çok sevindim dönmene buralara..Senin bunları beyenmen benim için çok önemli. İstediğiniz gibi oluyordur inşaALLAH.. Bende sana mail atacaktım ALLAH duyurmuş sana bende önce yazmışsın. :) Sende ALLAH a emanet ol ablacım..

      Sil
  3. canim ellerine saglik , havlular cok guzel olmuslar.. ama ben bunlara kiyip kullanamam ,Allaha emanet ol...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın ablacım.. Kullanmalısın ablacım ki ben yenilerini yapayım :) :) :)
      Sende ALLAH a emanet olasın.

      Sil
  4. Esselamu aleykum we Rahmetullah,
    Canım benim nasılsın?Rabbim her hayırlı işini kolay kılsın(amin),
    Fatmacım havlunun modeli çok şık olmuş,renkleri de çok uyumlu sen bu işi biliyorsun,maşeAllah,
    hayırlı bol kazançların olsun,Rabbime emanetsin,sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleykum selam ve Rahetullah...
      Elhamdulıllah ıyıyım ablacım..Ya sen? Son sürat dunya mucadelesıne devam. :)
      Teşekkür ederim ablacım.Bu modellerı Salıha ablam bulup bana gonderdı banada işlemesıni yapmak kalmıstı vede yaptım. Elhamdülillah..
      Amin, inşaALLAH...Sende Yardana emanet ol. kucak dolusu mıss bahcemızden cıcek kokulu sevgılerımle.. :):):)

      Sil