Pages

Ads 468x60px

corbalar

13 Mayıs 2014 Salı

SA! TILIK ! Yeşil Mevsimlik Şal ve Siyah Şal


 Selamun aleykum ve Rahmetullah...
Sevgili takipçilerim ve dostlarım, sizlerle bugün simli iplerle ördüğüm şalları sunuyorum.. Başka renk örmemi isterseniz en alta renk seçenekleri ekledim. Bu iki şal hemen adrese teslim.
Yeşil şalın kenarına oya yapmadım ama almak isteyen kişinin isteğine göre oya yapabilirim. 4OTldir. kargo alıcıya aittir. ptt kargo ile adrese teslim. Almak isterseniz bana ulaşın.
gulerbutik@gmail.com



2 yorum:

  1. Canim hayirli aksamlar, ellerine saglik bayildim hepsi cok guzel olmus, sana meil attim aldinmi bende cevap gorunmuyordaaaa...
    Birde sayfami duzenledigimden bahsetmistimya sana aniden misafirlerim gelince yarim kaldi simdide sabah cikacagim yolculuga hazirlik yapiyorum donunce ayarliycaam n asipse sevgiler canim, hayirli islerin bol kazanclarin olsun insallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol ablacım. ALLAH razı olsun.. Hayırlı yolculuklar.. Geldikten sonra merakla bekliyorum yenilikleri.. :)

      Sil