Pages

Ads 468x60px

corbalar

18 Nisan 2014 Cuma

Çok Amaçlı Kınalık Tel kırma

 
 Selamun aleykum ve rahmetullah.. Hayırlı bereketli bir cuma günümüz olsun tüm sayfama uğrayan dostlar...
Bu gün sizlere çocukluk arkadaşım Pınarın yaptığı tel kırmayı sizlere sunuyorum... Kendisi bunu severek yaptığını söyledi, zaten resimlerdende anlaşılıyor. Gerçekten çok güzel işlemiş. Ellerine sağlık arkadaşım.
Bende bunu neden satmayı düşünmüyorsun dedim ve ilk öncüsü olarak sitemde sizlerle paylaşmaya karar verdim.
Kınalık tel kırmamız itina ile işlenmiştir. Ama siz bunu konsol üzerine , yemek masanızın üzerinede örtebilirsiniz. Almak isterseniz bana mail atabilirsiniz. Buraya yorum yazarsanız arkadaşım size geri dönecektir. Fiyatı 150 tl'dir. Bilen bilir Bartının tel kırması çooook meşhurdur. :)
                                               gulerbutik@gmail.com
Not: Hafta sonu buralarda olmayacağım. Bartına sınava girmek için gideceğim. Bu yüzden yorumları açık bırakacağım eğer almak isterseniz arkadaşım size ulaşabilir.

1 yorum:

  1. Canim ben geldimmmm nihayet nasilsin, sinavinda basarilar diliyorum, arkadasininda ellerine saglik, oldukca ozen gerektiren bir o kadarda sabir isteyen bir is, cokta basarili olmus emegine saglik, insallah rabbim hayirli, bereketli kazanclar nasip etsin, sevgilerrr

    YanıtlaSil