Pages

Ads 468x60px

corbalar

24 Ekim 2013 Perşembe

BismillahirRahmanirRahim


Selamun aleykum ve rahmetullahı ve berakatuhu....
Kendı küçük dunyasında sessiz sedasız oğlu ve ailesi ile yaşayan biriyim ben...Uzun yıllardır blog sayfalarını sessiz sedasız  (şimdilerde yorumlarda yapıyorum :) ) dolaşıyorum. Her konuda çok faydasını gördüm, Halende görmekteyim. Bir çok abla ve kardeşim oldu. Samimi yalansız ALLAH için benimle dostluk eden ablalarım var. Onları ALLAH için çok seviyorum. Evde otururken kendimi psikolojik yönden rahatlatan el işleri yapıyorum uzun zamandır. Cahide ablamın( cahidejibek.com) vesilesi ile Müşterilerimde oldu, ALLAH razı olsun. Bende artık hem yaptıklarımı satmak, güzel dostluklar kurmak, bir şeyleri paylaşmak için bir blog kurmaya karar verdim ve bende artık buralardayım.Sizlere yaşadığım Köyün resmini paylaşmak istedim :)

8 yorum:

  1. Esselamu aleykum we rahmetullah,
    maşeAllah la kuwwete illa billah,

    Fatmacım bloğun hayırlara vesile olur inşeAllah,köyünüzü çok beğendim,oğlunla deniz kenarında yürüyorsunuzdur,çok severim denizi,rüya gibi bir yer,
    sağlık,hayır,huzur ve mutlulukla yaşayın inşeAllah,kalbi muhabbetlerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve aleykum selam ve rahmetullah... Amın ablacım ınsaALLAH hayırlı olur... InsaALLAH guzel seyler paylasırım. Beklerım ablacım koyumuze :) yolun bu taraflara duserse hatta dırek gezmeye bıze gel herzaman beklerım. :)

      Sil
  2. Giderus koyu. Saklı bir cennet. Allah'ım ne güzel şeyler yaratıyor görmesini bilene. Çok severim orayı. Eşimle gelirdik. Arkadaşlarımız hala oradadır. Fotoğrafı görünce hemen tanıdım. Ben de oğlumla yaşıyorum artık. Eşimi kaybedeli çok oldu. Allah hepimize sabır veriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayfama Hoşgeldiniz Ufuk hanım... Evet bizim bu sahil kesimi çok güzeldir. Ama burası Kapısuyu köyü.. benzettınız sanırım. Gıderos koyune varmadan once bizim köyümüzü görürsünüz.sonrasında gideros gelir. ALLAH size sabırlar versin. sevgiler...

      Sil
  3. Öyle mi. Ama nasıl çekti beni anlatamam. Bu sabah aynı manzarayı görmek için bir daha açtım sayfanızı. :)) Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi mutlu ettiğime çok sevindim.Bir kaç resim daha yayınlayım inşALLAH...

      Sil
  4. BAYILDIM BLOGUNA:)KURBAN OLURUM SİZLERİ EVLAT OLARAK BİZLERE VEREN RABBİME BENDEDE ÜÇ TANE SEN GİBİ MÜCAHİDE İNŞALLAH BİRDE TORUNUM KÜÇÜK KIZIM İLAHİYATLI İNŞALLAH SENİNLE ÇOK SOHBET EDECEĞİZ BAK SONUNA KADAR GELDİM SAYFAALARIN ANNENE SEVGİLERİMİ İLET MÜŞTERİSİ OLACAĞIM İNŞALLAH SEVGİLERİMLE YAVRUM YAR YARDIMCIN OLSUN

    YanıtlaSil
  5. ALLAH razı olsun.Ne kadar güzel enejiniz varki bu saatte beni mutlu ettiniz.ALLAH da sizi herdaim mutlu kılsın.amin. MasaALLAH sizin evlatlarınızada... Her zaman beklerim, sayfamda sizin gibi değerli insanlarla muhabbet etmek beni her zaman mutlu eder. bende size kucak dolusu sevgimi yolluyorum. sizlerde yüceler yücesine emanet olun.

    YanıtlaSil