Pages

Ads 468x60px

corbalar

3 Aralık 2013 Salı

Kapısuyu Köyü Resimleri

Sizlere biraz daha köy rasimleriyle şendirmek istedim..Soğuklar başladı ama bu resimlerle sıcakları hayal ederek içimiz ısınır. :)

 
Bu üstteki iki resim aynı yer ama Yüce Rabbiminin varlığının bir başka delili... Dalgalar sürekli değiştiriyor.



 Gördüğünüz bu dere köyümüzü ikiye ayırıyor.Dışardan bakıldığınta tek köy gibi görünsede aslında iki köy :)
Ben Kapısuyu 1 (kurucaşile bartın) de yasıyorum.Anneannemler Kapısuyu 2 (cide kastamonu) yaşıyorlar :)
Kayalıkların hemen yanındaki dağlık kısımda Dağ Çilekleri var. Bu sene oradan bolbol topladık. Hem yedik hemde reçel yaptık.:)

Bu meşhur deremiz..Flim bile çekilmişti burada :)

8 yorum:

  1. Esselamu aleykum,
    Fatmacım manzara çok güzel subhanallah,o denizin,derenin kenarında yürümek,deniz kenarından renkli taşlar toplamak çok güzeldir,
    dağlardaki ağaçların harkulade renk uyumu bir başka güzel,Rabbimiz öyle yüce bir ressam ki O'nun(c.c)resimleri her an değişiyor,
    teşil,turuncu,sarı bayılıyorum bu renk uyumuna,her şey O'nu(c.c)anlatıyor,yeter ki bakar kör olmayalım...
    kalbi muhabbetlerimle...

    YanıtlaSil
  2. Aleykum selam ve rahmetullah.. 3-4 gün önce çektim bu resimlerin çoğunu :) hava ılımandı fırsatı bulmuşken oğlumla deniz kenarı sefası sürdük. Ben deniz kabuğu topladım,oğlumda taşları toplayıp denize attı. :)
    Bende çok seviyorum doğanın renk uyumunu.. O kadar güzelki bakılmaya doyulmuyor. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üstten 4.resim birkaç gündür masaüstü resmimiz :)
      hayırlı geceler,sevgiler...

      Sil
    2. Çok sevindim ablacım. Bende mi koysam ne :)

      Sil
  3. İnsan burada bir ömür hiç sıkılmadan yaşar...

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldiniz siteme Marifetane ..Evet ailem doğma büyüme burada yaşıyor bende :) sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel yerler..Ülkemizn her yeri ayrı bir güzel.. Kendi elinle bir şeyler toplamak ne güzeldir...Paylaşımın için teşekkürler bloğunu takibe aldım benim bloğumada beklerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.. Şimdilik deniz kabuklarını toplayıp birikim yapıyorum. Belki bir tasarım yaparım diye bekliyorlar... Sitemede hoşgeldiniz. Sevgilerimle..

      Sil