Pages

Ads 468x60px

corbalar

26 Kasım 2013 Salı

Oğlum'un Gri Kazağı ve Kapşonlu Yeleği


Selamun aleykum ve Rahmetullahi ve berekatuhu..
Bugün sizlerle annemin oğluma ördüğü kazak ve yeleği paylaşmak istedim. İkiside çok kullanışlı..

Bu örneği dedemin süveterinden çıkardık. istek dahilinde süveter yada kazak sipariş verildiği an hemen başlanıcaktır. Erkek çocuklara çok yakışan bir model..

 Bu da oğlumun gezmelik yeleği. :) Bir tane daha var onu daha sonra yayınlayacağım. Gezmelik dedim çünkü dışarı çıktığızda doğa ile iç içe olduğu için temiz kalmıyor kıyafetlerimiz :)
Oğlum 3 yaşında ve bu ona seneyede gayet rahat olur. Bu yelekten kız cocuklarınada örülür. Pembe,kırmızı hatta yeşil tonlarının çok güzel olacağını düşünüyorum.. Sipariş üzerine aynı bu şekilde tabiki istenilen renkte,iki renkli yada tek renk örülür. Bunu örerken Kartopu yün kullandık, şahsım adına ben bu markadan çok memnunum.

Sipariş vermek istiyorum derseniz bana burdan ulaşın,

                        gulerbutik@gmail.com


yada sitemdeki yan tarafta sipariş verin adlı verdende yazabilirsiniz...

4 yorum:

  1. Fatmacım her ikisi de çok güzel,özellikle de kazak,hem rengi hem modeli çok güzel,
    el örgüsü kıyafetler,en sıcak tutan kıyafetler,oğlun sağlıkla sıcacık giysin inşeAllah,
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ablacım dedem suveterını gıyıyor oğlumda kazağını.. Ben hazırdah daha çok sevıyorum el örgüsü kıyafetleri..inşaALLAH ablacım. sende yapabilirsin bu modelden;) kucak dolusu sevgiler...

      Sil
  2. Selamun aleykum Fatıma kardeşim, bu güne nasipmiş bloğuna ilk yorumumu yazmak. Rabbim bloğunu hayırlı eylesin ve sana hayırlı kazançlar nasip etsin. Yaşadığın köyün fotoğrafları harika ötesi. Sanırım nasıl doğal bir güzelliğin içinde yaşadığını ve ne kadar büyük bir nimete mazhar olduğunu söylememe gerek yok. Rabbim ailen ve sevdiklerinle sağlıklı ve huzurlu bir şekilde yaşatsın seni kardeşim. Bu arada örgülerde çok güzel maşaAllah, maharetli ellerden çıktığı her hallerinden belli..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleykum selam ve rahmetullah..Hoşgeldin sayfama ablacım :) ALLAH razı olsun.İnşaALLAH hayırlı kazançlarım olur. amin. Köyüm güzel Elhamdülillah, çok şükür mutluyuz burada. Dualarına Canı gönülden AMİN AMİN AMİN.. Annem sağolsun onun becerisi yayınladıklarımın çoğu.. sevgilerimle...

      Sil