Pages

Ads 468x60px

corbalar

2 Kasım 2013 Cumartesi

Kurdela nakışı havlular-3



Selamun aleykum ve rahmetullah...
Kurdela havlu nakışlarına bir kaç resim daha ekliyim dedim. Çoğunluk daha önce yayınladıklarımdan ama renkleri farklı... :)


 Bu üstteki modeli  Tijen hanımın bloğunda gördüm yapımı çok kolay. Teşekkür ederim Tijen hanım.. kendisine ulaşmak isteyenler www.tijeence.blogspot.com dan ulaşabilirler.







 Resimleri bu şekilde çektiğim için bu şekilde yüklemek zorunda kaldım. Bakmakta zorlanacağınız için şimdiden özür dilerim.
Sipariş vermek isteyenler bana gulerbutik@gmail.com adresinden ulaşabilirler...

6 yorum:

  1. selamun aleykum ben kirmiziyi cok severim :) ikinci havlu cok guzel olmus, ellerine saglik gerci hepsi cok guzel ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleykum selam ve rahmetullah... Çok teşekkür ederim... Beyenmenize sevindim. Kırmızının albesi diğer renklere göre daha fazla, genelde bayanların favorisi :) sevgilerimle....

      Sil
  2. Çok hoş olmuşlar. Kurdele nakışını bende seviyorum ama dikişten pek fırsat olmuyor. Elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.. Bende sizin dikişlerinizi inceledim, ne kadar güzel kıyafetler dikiyorsunuz.MaşaALLAH... Aslında önce şal yapmaya başladım sonra kurdela işinede başladım :)

      Sil
  3. Selamun aleykum benim güzel gülüm,
    Blogun hayırlı mübarek olsun. Rabbim hayırlı ziyaretçiler ve hayırlı müşteriler nasip eylesin. Allah o güzel yüzünü soldurmasın can kardeşim...Seni Allah için çok seviyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleykum selam ve rahmetullah... ALLAH razı olsun ablacım. İnşaALLAH hayırlı olur. amin canım ablam sizlerinde gülen yüzleriniz, iyi niyetiniz, ALLAH için sevmenizhiç bitmesin. Bende seni ALLAH için çok seviyorum...

      Sil