Pages

Ads 468x60px

corbalar

27 Kasım 2013 Çarşamba

Örme Çorap

S
Selamun aleykum ve rahmetullahı ve berakatuhu...Herkese Hayırlı bır gün diliyorum..
Artık soğukların kendiniş iyice hissettirdiği zamanlar geldi. Hatta ülkemizde bazı yerlerde kar bekleniyor. Bu soğuk günlerde ayağınızda sıcacık çorağlarınızın olmasını istemezmiydiniz. Eğer isterim diyenlerdenseniz doğru adrestesiniz:) Annemin bana ördüğü bu çorapların giyimi çok rahat. Bne 38-39 numara arası giyiyorum. İstediğiniz numara örmek mümkün, esneme payıda var tabiki.. Bir çifti 15tl dir.



Üstteki rengi annem kendine ördü yeni yeleği ile takım ;) Bu rengi çok beyendim.



Bu yastıkta annemin ellerinden çıkan bir ürün. Hatıra olarak kalsın vede fikir olsun dedim :)

4 yorum:

  1. canim bu orguler aldi beni cocukluguma goturdu :( annem bizede hep orguden giysiler yapardi, sirayla orerdi , ne guzeldi o gunler :) hepsi cok guzel,emegi gecenlerin ellerine saglik Rabbim bereketli satislar nasib etsin inshaAllah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel ablacım seni eskilere götürmüşüm. Ben yapayı da çok seviyorum giymesinide :) Teşekkür ederim.İnşAALLAH... sevgilerimle...

      Sil
  2. Esselamu aleykum,
    ayaklarda böyle çoraplar varsa üşütüp hasta olmak ne mimkün!Allah'ın izni ile,
    hayırlı günlerde kullan inşeAllah,

    Fatmacım ne düşündüm biliyor musun?sanki bir mahallede oturuyordum sen de o mahalleye ara sıra uğrayıp misafir oluyordun,şimdi sen de o mahalleden ev aldın komşu olduk :))canım komşum tekrar hoşgeldin :))
    hayırlı cumalar,kalbi muhabbetlerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleykum selam ve rahmetulllah... Sağol ablacım... Özellikle bu tarz çorapları çok seviyorum evdeyken hazır çorap giymeyi hiç sevmem ama bunlar favorim :)
      Canımsın ablacım.. Ah AH ne çok isterim seninle komşu olmayı.. Hoşbulduk ablam. Kalbim herzaman sana komşu :) sanada hayırlı cumlar..kucak dolusu sevgilerimle...

      Sil