Pages

Ads 468x60px

corbalar

2 Nisan 2014 Çarşamba

Kapısuyu Köyünden Bahar Güzelliği :)

 Selamun aleykum ve Rahmetullah..
Bu aralar el işlerine vakit ayıramıyorum. Bos durmuyorum ama yaptıklarım bitmedi daha yeni kurdele havlular işliyorum ancak kurdelem yetmedi, almak için Bartına gitmem gerekiyor. Oğlum Adem Muhammed de sürekli ilginin onda olmasını istiyor. Birde açıköğretim sınavları yakınlaştı,ders çalışıyorum. EEEEE el işleri askıda bu aralar :) Bende sizlere komşu bakçeden çektiğim armut ağacı resimleri yayınlayayım dedim. :)


 Bu sarı çiçekler de bizim evin önündeki bahçeden. Farkettiyseniz annemin diktiklerini görürsünüz. :)

 Bu papatyalarda bizim bahçeden. Mandalina ağacimizın etrafına dikti bu papatyaları :)


 Bu güzel ağaçta burnu kızıl erik ağacımızdan.. Bu ağaçta anneannemin bahçesinden :)

Bu çiçekler geçen sene annem ile teyzemin diktiği dedeminde aşladığı kiraz ağacından :)

7 yorum:

  1. pembe ponpon gibi çiçekler ne hoşmuş maşaallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elhamdülillah.. Yüce Rabbimizin verdiği herşey birbirinden güzel ve kıymetli... selamun aleykum ve rahmetullah...

      Sil
  2. Ne kadar güzel resimler,insanın baktıkça bakası geliyor,renklerin ihtişamı harika,sanki kartpostaldan fırlamış gibi ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok haklısınız.. her mevsimin kendine has güzelliği var.. bu dünya bu kadar güzel ise Cennet nasıl güzeldir. :) selamun aleykum ve rahmetullah..

      Sil
  3. bu güzelliklere doyum olmaz..papatyalar diğer çiçekler ne kadarda güzel.bende beklerim..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen dediğiniz gibi doyum olmuyor. Bu arada adaşız:) sayfama Hoşgeldiniz...

      Sil
  4. Canim benimmmm sanki tiklayinca ekrandan firlayacaklarda burnuma carpacaklar gibi hissettim, kokulari burnuma gelmis gibi oldu, cok basarili cekimler olmus tebrikler,, subanallah rabbimin hikmetleri nasilda bezemis her yeri inanmayan tas olur be varmi otesi

    YanıtlaSil