Pages

Ads 468x60px

corbalar

12 Aralık 2013 Perşembe

Satılık Kurdele Nakışı Havlu 2

Selamun aleykum ve rahmetullah sevgili dostlar,sayfama uğrayan misafirlerim..
Sizlerle bugün yine annemin yaptığı kurdele nakışı havlu ile karşınızdayım. Renklerindende anlaşıldığı üzere benim iç dünyamı yansıtıyor. Canlı renkleri çok severim. Benim gibi sizde bu renklere hayransanız bu havlu sizin olabilir. Fiyatı 25tl dir.Kargo ücreti alıcıya ait. Ptt kargo ile adresine göndermek mümkün. Soğuk kış günlerinde havaların daha karanlık olduğu zamanlardayız. Bu renkler içinizi aydınlatacığını düşünüyorum..:)
İster kendinize isterseniz sevdiğiniz birine hediyede edebilirsiniz ;)
Bir kaç resim yakından çektimki ayrıntıları daha iyi görebilin. :)
NOT:Yarın ve hafta sonu buralarda olmayacağım.Açıköğretim önlisans ilahiyat 1.sınıf öğrencisiyim. Hafta sonu ilk sınavlarım var ve ile gidiyorum.Olurda Yorum yazar yada bu havluyu almak isterseniz hemen cevap veremeyeceğim.Lütfen cevap vermemi  bekleyin.Pazartesi görüşürüz inşaALLAH..Dualarınızda Müslüman kardeşlerimizi unutmayın.Sınavımız bazılarına göre kolay bazılarına göre çok zor.Gelip geçici hayat bizleri yanıltmasın inşaALLAH...ALLAH HAFIZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder