Pages

Ads 468x60px

corbalar

21 Aralık 2013 Cumartesi

Satılık Şallar ve Etol



Selamun aleykum sevgili dostlarım ve beni sessizce takip edenler...Bir haftalık aradan sonra sizlerleyim.Sınavlarıma girdim.Pek çalışamamıştım ama ALLAHtan ümit kesilmez inşaALLAH hayırlı sonuçlar alırım. Beni merak eden ablalarımada buradan sevgilerimi yolluyorum.
Sizlerle bugün Halamın yaptığı şallar ve etolu paylaşıcam. Her biri özenle örülmüşlerdir ve yünlerde gayet kalitelidir. Her biri 50tl dir. Kargo alıcıya aittir. Eğer almak isterseniz bana mail atın bende sizi halamla birebir görüştürmek için onun hakkında bilgi vereyim.
Bana gulerbutik@gmail.com ulaşabilirsiniz. Sorularınız varsada lütfen sorun almak istemeseniz bile :)
Bu şal ipinden kaynaklı olarak bayağı dökümlü duruyor.

 Bu modeli bende çok beyeniyorum. Bu ip benim daha önce ördüğüm şalların ipinden. ;)

 Bu şal alizenin angora gold simli ipiyle örülmüş.Kırmızıyıda çok severim..:)


Yukarıdakide etolumüz. ipinin adının bilmiyorum ama çok yumuşak ve dökümlü bir  yün.

2 yorum:

  1. Fatmacım maşeAllah siz aile boyu maharetlisiniz,halanın ellerine sağlık,hepsi birbirinden güzel ve zarifler,hayırlı bol kazançlı satışlarınız olsun inşeAllah,
    muhabbetlerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ALLAH razı olsun ablacım.. Kız halaya çekermiş derler :) Amin inşaALLAH hayırlı şekilde satılırlar.. sevgilerimle...

      Sil