Pages

Ads 468x60px

corbalar

30 Kasım 2013 Cumartesi

Beyaz Bebek Hırkası

Selamun aleykum ve Rahmetullahh.. Hayırlı,bereketli ve mutlu bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle başlayayım dedim. Bu gün sizlere yine teyzelerimin yaptığı bebek hırkasını yayınlıyorum. Özen ve itina ile örülmüşlerdir. Nakonun bebek yünlerini kullanıyorlar. Fiyatı 50 tl dir. Almak isterseniz bana ulaşmak çok kolay

                                        gulerbutik@gmail.com
Ayrıca sadece hırka değilde takım olsun derseniz pantolonu şapkası ve patiğinide örebilirler. Fiyatı sipariş üzerine bildirilir. Oğlumun beyaz takımı var bir gün yayınlarım İnşAALLAH...
Altta yayınladığım takım ise sipariş üzerine yapılıp yerine ulaştı. Fikir olsun diye yayınlıyorum. :)



2 yorum:

  1. Modeller çok güzeller maşeAllah,hayırlı bol kazançlı satışlarınız olsun,
    laf aramızda ben de küçük oğluma bir kazak başladım ama ne zaman biter bilmiyorum :)örgü örmeyi seviyorum,bilgisayar haricinde boş oturursam elime alıyorum :)bitirmek nasip olursa inşeAllah paylaşırım,tabi beğenirsem :)...

    YanıtlaSil
  2. Beyendiğin için teşekkür ediyorum ablacım.. Ben şimdi merak ettim.Kazağın bitince yayınlamasan bile bana maille resmini yolla lütfen. Ben de örgüyü çok seviyorum.Elimde nohut örneğinden şal var..Bitince yayınlayacağım...

    YanıtlaSil