Pages

Ads 468x60px

corbalar

23 Ocak 2014 Perşembe

Saç Örgü Çorap

   
Selamun aleykum ve Rahmetullah...
Sevgili takipçilerim bügün sizlere  yine halamın kendine yaptığı çorapla karşınızdayım. Derya Baykal'ın programında gördük ve çok beyendik. Derya Baykal'a ve ekibine buradan çok teşekkür ediyorum. Hemen yaptık tabiki..Annemde gri renkli iple örmeye başladı. İsteyen olursa hemen istenen renk başlayabiliriz. 
Sipariş için bana;
gulerbutik@gmail.com'dan ulaşabilirsiniz.
                                  
          


Not; Yarın Bartına gidiyorum. Dişçi Randevum var.Hafta sonuda sınavlarım var :) Şimdiden hayırlı hafta sonları diliyorum..sevgilerimle...

4 yorum:

  1. Halanın ellerine sağlık,sıcacık giyersiniz inşeAllah,
    haftasonun da en hayırlı şekilde geçer inşeAllah,senden güzel haberler alabilmek temennisi ile,Rabbime emanetsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol ablacım.. Hafta sonum güzeldi. Sınavlar iyi sayılır.. Kısmet çok iyi çalışmadığım için kesin konuşamıyorum :) Ama kuzenimin hanımıyla beraber iyi vakit geçirdik, hatta kızı ile canım arkadaşım da geldi şimdi beraberiz. :)

      Sil
  2. Canim ya bayildim coraplariniza,beni taaa nerelere goturdun bir bilsen..rahmetli babaannem o kadar cok orerdiki bize bu yun coraplardan allisini,morlusunu cesit cesit giydirirdi.malum afyonun soguk havasini ka r ve don olaylarini ceken bilir,ama bizim ayaklar hic usumezdi.nur icinde yatsin 110 yasinda vefat etti.hala sandiklarimizda annemde bende kizkardesimde onun orup ceyizimize sakladigi yun coraplari durur,babaannem ispartali olunca bu coraplari oralarda kahvehanelerdeki dedeler bile oruyor ya zaten bizim ceyizde olmamasi garip olurdu.neyse yahu cenem dustu,halaninda ellerin saglik,saglikla giyin insallah,cok opuyorum senide kuzucugunuda,sinavinda basarilar,ayrica sifalar diliyorummm:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın ablam yaaaaaaa. Çok sevindim güzel yorumuna... ALLAH rahmet eylesin, MaşaALLAH babaannen uzun yaşamış. Ne kıymetlidir şimdi o çoraplar. Hayırlı zamanlarda giyin inşaALLAH.

      Sil