Pages

Ads 468x60px

corbalar

12 Haziran 2014 Perşembe

SATILIK! Kız Çocukları İçin Örgü Elbiseler

                                                       
 
Selamun aleykum ve Rahmetullah...
Nasılsınız sevgili takipçilerim, dostlarım, arkadaşlarım.? Ben ELHAMDÜLİLLAH iyiyim. Geçen hafta sonu dönem sonu sınavlarım vardı. Oğlumunda dersleri vardı bu yüzden bir hafta buralarda olamadık. :) Her şey yolunda ALLAHın izni ile.
Bugün sizlere Halamın torunu için yaptığı elbiseleri tanıtayım dedim :) Üstteki modeli Alizenin simli yünü ile örmüş. Alttakide  yine kaliteli bir yün ile örülmüştür. Sizlerde benim kızıma örülsün diyorsanız sipariş vermeniz yeterli... Bana ulaşın lütfen; gulerbutik@gmail.com
                     





                                                               Bu çiçekte bahçemizden...

2 yorum:

  1. Hosgeldin canim benimmm.hayirli kandillerin olsun...
    Masallah ne kadarda guzelmis elbiseler, bayildim, hayirli bol kazanclariniz olsun, dualarim seninle:))

    YanıtlaSil
  2. Hoşbulduk ablacım..Ben iyiyim Elhamdülillah... Elbiseler halamın maharetleri ben ise bu aralar som sürat ev botu örüyorum. :) yakında yayınlarım. Ablacım ben kandil kutlamıyorum o yuzden cevabımda geç oldu. Ama seni ALLAH için seviyorum..sevgilerimle...

    YanıtlaSil