Pages

Ads 468x60px

corbalar

23 Şubat 2014 Pazar

Benden Haberler :)


                                                     Selamun aleykum ve Rahmetullah...
Nasılsınız sevgili dostlarım, takipçilerim. Beni merak edip soran, düşünen herkesten ALLAH razı olsun. Çok kısa zaman olmasına rağmen blog arkadaşlıkları kurmak çok güzel benim için. Neden yoktum. Oğlumu Bolu İzzet Baysal Tıp Fakültesine götürdüm.Çocuk psikiyatrisi doktoruna gittik geldik. Evlilikten dolayı yaşadığımız olumsuzluklar yüzünden ikimizinde tedaviye ihtiyacı vardı. Çok şükür şimdilerde ikimizde iyiye gidiyoruz. Ben bu aralar bedenen ve ruhen çok yoruldum. Ama ALLAHın izniyle daha iyi olacağız.Yüce Rabbim tüm kardeşlerime yardım etsin.amin. 
Sizlerede bu güzel çiçekleri bahçemizden çektim. Annem çok sever çiçek yetiştirmeyi :)


 Bu marullarıda kendimiz ektik. Annemde yeni yerlerine dikti. Büyüdükçe koparıp yiyiyoruz :)
 Bu çiçekleri özellikle hayatcemresi Hatice ablama hediye ediyorum. :)
 Bu soğan çiçeklerini evimizin yanındaki patika yola halam dikmiş.:)


 Bu puding görünümlü şeyin adı ZIRVA bizim köyümüzde her bayram mutlaka yapılır. :) Kuzenimin hanımı çok sevdiği için beraber yaptık. pudingten daha katı olur. Bir dahaki yaptığımızda yapılışını çekip yayınlarım inşaALLAH.

Zebra kek diye başladım, ebruli kek olarak sonlandı.Yiyenler çok beyendi. Bilinen bir tarif yapmanızı tavsiye ederim.

4 yorum:

  1. We aleykumselam ve berakatuh benim ince kardeşim,çiçeklere nergislere bakarken ve sanki kokuları hissederken hediyenle karşılaştım :)çok teşekkür ederim,çok sevindim Allahrazı olsun(amin),
    zırvayı merak ettim ama bu ismi sanki bir televizyon proğramında duydum o da bir tatlı idi ama tam rengini şeklini hatırlayamadım :(tarifi merak ettim,çok tatlı duruyorlar,

    zebra kekin ebruli keke dönüşmemesi için hamurunu bildiğimiz kek hamurlarından biraz daha koyu yapmak lazım,ama ebruli kek de güzeldir,tadı güzel olsun,zebra ebruli fark etmez severiz :)yapan ellerin dert görmesin,kalbi mehabbetlerimle...

    YanıtlaSil
  2. Seni mutlu ettiysem ne güzel.Senden de ALLAH razı olsun ablacım.
    Zırva bizim yöreye aittir. İnşaALLAH yaparken bir dahakine resimlerim. yapımı çok kolay yemesi çok leziz. :)
    Sağol ablacım, kekım daha önce yaptığım keklere nazaran daha yumaşak ve lezzetliydi. :)

    YanıtlaSil
  3. canım allah yar ve yardımcın olsun malum dünya imtihan dünyası ve lakin bize şer görünen allahın izniyle bizim için muhakkak hayırdır yaşadığın imtihanın sana ahiret sermayesi olsun inşallah ....ve nergisler çoooook seviyorum çok güzeller

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ALLAH razı olsun kardeşim. Sayfama hoşgeldin sefalar getirdin. Çok haklısın bu dünya imtahan dünyası bazı şeyleri geç idrak etsemde şükürler olsunki halen elimde olan fırsatı değerlendiriyorum. ALLAHım yolumuzu şaşırtmasın.. sevgilerimle...

      Sil