Pages

Ads 468x60px

corbalar

1 Mart 2014 Cumartesi

Saç Örgü Modelli Çoraplar

 Selamun aleykum ve Rahmetullah ve berekatuhu
Nasılsınız sevgili takipçilerim ve dostlarım? Ben yoğun geçen günlerden sonra evimdeyim. Bu aralar ev işi komşu oturmaları derken fazla el işi yapamadım. Bu çoraplar annemin maharetleri. :) Aslında şal örüyorum ama bitmesine daha çok var. Bu çorap modelini Derya BAYKALın programında görüp te yaptık.
 BU çoraplardan benimde olmalı, çeyizime koymalıyım, hediye vermek için çok güzeller diyorsanız.Yapmanız gereken sadece istediğiniz rengi ve kaç numara giydiğinizi bana mail atmanız. fiyatı 15 tldir. Kargo ücreti alıcıya aittir. Ptt kargo ile istenilen adrese gönderilir.
mail adresimm : gulerbutik@gmail.com


2 yorum:

  1. MaşeAllah ana kız her birinde çeşit çeşit marifet!Fatmacım bu çorapların az işi yok ve bu emeğe göre fiyat ucuz,biliyor musun ben örsem değer biçemezdim :)çünkü el emeği,hazırlardan çok çok değerli,anneciğinin elleri dert görmesin,bol satışlarınız olsun.
    Bu arada iyisiniz değil mi?sessizliğin gözümden kaçmadı :)Rabbim sağlık,huzur mutluluk versin(amin),O'na(c.c)emanetsiniz...

    YanıtlaSil
  2. ALLAH razı olsun ablacım... Hakılısın ablacım ama en azından sürekli satabilmek adına çokysek tutmamaya çalışıyorum. Annem daha az bile fiyata veririz diyordu. ben yine 15 tl dedim.:) Önce nette araştırıp ona göre fiyat biçiyorum. Elhamdülillh iyiyiz ablam.Hepimize vrsin inşaALLAH... sende ALLAH a emanet ol.

    YanıtlaSil