Pages

Ads 468x60px

corbalar

14 Mart 2014 Cuma

Cuma Günümüz Hayırlı Olsun, Hakkını Vererek Geçireceğimiz Bir Gün Olsun. AMİN...




Selamun aleykum ve Rahmetullahı ve berekatuhu..
Bugün sizlere çok sevdiğim Cahide ablamın yazısını paylaşmak istedim.İçinde bulunduğumuz durumu çok güzel ifade etmiş. ALLAH razı olsun ablacım.


Dün Gazze yine bombalandı. Suriye’de mütemadiyen çocuklar ölmeye, kadınlar kirletilmeye devam ediyor. Orta Afrika, Arakan, Mısır…..
Ülkemizin çeşitli yerlerinde sokaklar karıştılıyor. Senaryolar yazılıyor, piyonlar oynuyor. Bir çocuğun, planlanmış bir zamanda fişi çekiliyor. Onursuz uşaklardan taziye mesajları yayınlanıyor… Başımıza ne geliyorsa İslam’sızlıktan, şeriatsizlikten geliyor…
Sakın gerçek diktatörleri, din düşmanlarını unutmayın. İstiklal mahkemelerini, asılan alimleri, Dersim katliamını unutmayın. Başbağları unutmayın. 100 yıla yakın zamandır aynı zihniyetin çamurlarından kurtulmaya çalıştığımızı unutmayın.
Haydi gelin hep beraber: Kitabımızda Rabbimizin buyurdu gibi dua edelim. Zalimlerden ve zalim topluluklardan Allah’a sığınalım:
Zalimlerden Korunmak için Dualar
Araf- 47: Ey Rabbimiz! Bizi zalimler topluluğu ile beraber bulundurma!
Kasas- 2l: Rabbim beni zalimler güruhundan kurtar.
Yunus–85-86Ey Rabbimiz! Zalim bir millet ile bizi sınama, rahmetinle bizi kâfirlerden kurtar.
Nuh- 26: Rabbim, yeryüzünde kâfirlerden hiç kimseyi bırakma.
Ankebut–30:  Rabbim; bozgunculara karşı bana yardım et.
Mu’minun- 98: Ya Rabbi, beni zalimler arasında bırakma.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder