Pages

Ads 468x60px

corbalar

13 Mart 2014 Perşembe

Sarı Bebek Şapkası ve Yeşil Bebek Yeleği,Patiği

Selamun aleykum ve Rahmetullah 
Uzun zaman sonrasıda yine teyzem ve halamın el becerilerıyle sizlerleyim. Bende üretiyorum ancak eskisi kadar hızlı öremiyorum. Sizlerle paylaşmayı çok istediğim kurdela nakışı havlum var sırada, bitmesine çok az kaldı :) 
Bu cici bebek şapkasını teyzem ördü... İsterseniz siz sahip olabilirsiniz. Bunun yanına yeleği, hırkası, pantolonu, batiği de örülür. renk seçimi size kalmış. siparişleriniz için bana mail atmanız yeterli 
gulerbutik@gmail.com

Bu sevimli patikleri ve yeleğide halam ördü.:) Almak isterseniz fiyatı 30 tldir. hemen adrese ptt kargo ile teslim.Kargo alıcıya aittir.


2 yorum:

  1. Fatmacım teyzenin ellerine sağlık,şapkanın hem modeli hem de rengi çok güzel,halanın ördüğü yelek ve patik de çok şık olmuş,özellikle de çiçek düğmeler çok şeker :)
    muhabbetlerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ablacım.. Şapka benim yeğenim için örüldü. Hala olacağım ALLAH nasip ederse :) Yeleğin düğmelerini farketmene sevindim. yakın çekim var ama bulanık diye eklemedim :) Hayırlı cumalar...

      Sil