Pages

Ads 468x60px

corbalar

7 Kasım 2013 Perşembe

Annemin Maharetleri

Selamun aleykum ve rahmetullah....
 Yeni başlangıç yapmış blogcu olarak çok değişik el işleri ekleyemedim daha..Çünkü değerli Hicran ablamın siparişlerini bitirmeye çalışıyorum. Buradanda sabırlı olduğu ve beklediği için kendisine çok teşekkür ediyorum...Bizi buluşturan Can ablamdanda ALLAH RAZI OLSUN...Sizleri ALLAH için seviyorum...




Bu sevimli tavukları anneciğim kendi elleri ile ördü. Çeyizinden kalma neredeyse otuz yıllıklar :) Ellerine sağlik ANNEM.




Meraklı olanlar için hem fikir olsun hemde satın almak isteyenler için ekledim.
sipariş vermek isterseniz bana mailimden ulaşabilirsiniz : gulerbutik@gmail.com





 Bu gördüğünüz peçeteliği annem çeyizime örmüştü.Eğer sizde benimde bir tane olmalı derseniz bana gulerbutik@gmail.com adresimden ulaşın. İstenilen renkle kenar oyası yapılabilir, kurdelasıda oyanın rengiyle uyumlu olacak  şekilde seçilir. Beyaz ip ütü istemeyen naylon ipinden, yıkansada bozulma yapmıyor..Evlenicek genç kızlar, süsü seven ev hanımları, hediyelik değişik bir şey arayanlar için güzel bir fırsat...:)



4 yorum:

  1. Esselamu aleykum,
    Fatmacım annenin elleri dert görmesin,özellikle peçetelik çok şık olmuş,kullanması da kolaydır,bu mübarek günde hayırlı satışların olur inşeAllah,
    sevgilerimle,hayırlı cumalar...

    YanıtlaSil
  2. Aleykum selam ve rahmetullah canım ablacım... Çok teşekkür ediyorum. Evet kullanımı çok kolay..InşaALLAH ablacım ALLAHım hayırlı satışlar nasip eder. seninde Cuman mübarek olsun... sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Peçeteliği ben de çok beğendim, hele de tavuklar çok hoş... Eskiden daha inceymiş, latifmiş hanımlar sanki... İnce ince nasıl güzel işler yapıyorlar. Hele tamamı iğne oyasından devasa masa örtüsü görünce ne diyeceğimi şaşırmıştım... Siz ve anneniz de maharetli hanımlarsınız maşallah... Rabbim emeğinizi zayi etmesin, hem maddi hem manevi kazançlar nasip eylesin inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim...Siz benim teyzelerimin çeyizlerini görseniz kesin çok beyenirsiniz. Kendi elleriyle kocaman dantel yatak örtüleri örmüşlerdi. Eğer kabul ederlerse resimleyip yayınlamak isterim.
      Teşekkür ediyorum iltifatınız için. Elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz. Daha bissürü yayınlamak istediğim el işlerimiz var :)
      ALLAH hıç birimizin emeklerini maddi manevi zayi etmesin. Sizin gibi gönlü güzel ablalarımın sayfama ugraması beni çok mutlu ediyor... sevgilerimle...

      Sil