Pages

Ads 468x60px

corbalar

11 Kasım 2013 Pazartesi

Şık ve Parıltılı Üçgen Şal ( ANNE Şalı)


ALLAHın selamı tüm Mü'min kardeşlerimin üzerine olsun...
Kurdela nakışlarından sıkılmayın diye şal resimlerinden eklemek istedim bugün. :)
Anne Şalı diye başlamak istedim ama adını biraz değiştirdim. Sanki annelere yani orta yaş ve üzeri bayanlara daha çok yakışırmış diye düşünüyorum. Bu demek değil ki orta yaş altı bayanlar kullanamaz anlamına gelmiyor tabi ki.. Bu benim kişisel fikrim. Gözümde canlandırdığımda güzel bir görüntü oluyor...
İstenilen renkte örmek mümkün. Siyah iple olanından yapımına başladım isteyen olurse en kısa zamnda bitirebilirim.

Çok ışıltılı ben daha sadesini istiyorum derseniz, simsiz iplerlede örülebilir.. Önemli olan ipin kolayca sökülmesi.

 Turkuaz mavisi de görünüş olarak çok şık.Göz rengi açık ve esmer bayanlara çok yakışacağını düşünüyorum. :) Bu görülen küçük el benim afacan oğlum.. biz resimleri çekerken oda yardım etmeye çalışıyordu. :)


2 yorum:

  1. Fatmacım,gerçekten mavi renk çok şık duruyor,modeli de çok güzel,elinize sağlık,
    sevgilerimle,hayırlı sabahlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol ablacım... İnşaALLAH daha farklı renklerde örüp yayınlarım. Şuan elimde siyahı var başlanmış bitmeyi bekliyor... Elbet bir gün biter. Hatta nohut örneğinden başlanmış üçgen şal yapıyorum oda bitmeyi bekliyor. :)
      Sanada hayırlı sabahlar.. kalbi muhabbetimle...

      Sil