Pages

Ads 468x60px

corbalar

17 Kasım 2013 Pazar

Pembe Pirinç Örneği Yelek


Selamun Aleykum  ve Rahmetullahı ve berakatuhu...
Bugün sizlerle annemin bana yaptığı pirinç örnekli yeleğimi paylaşmak istedim...Soğuk günler artık başladı. Sıcacık bir yelek giymek herzaman için en pratik kıyafet. Her zaman elimin hemen altında bir yeleğim olsun diyorsanız doğru adrestesiniz... :)

Resim Çekmekte daha acemi olduğum fazla belli oluyor :) Farkettiyseniz ilk başlangıç sırası herzaman başlanmalara benzemiyor,Bu uyguladığımız yöntem görünüş olarak çok güzel duruyor.

Düğmelerini çok beyenerek aldım.Yuvarlak düğmelerden insan  zamanla sıkılıyor.. Gerçek rengi ilk resimde olanı, diğerlerini fotoğraf makinesinin flaşını kapatarak çekmiştim. :)

Sipariş vermek isterseniz bana buradan ulaşın :
gulerbutik@gmail.com

2 yorum:

  1. Anneciğinin eline sağlık,ne güzel cıvıl cıvıl bir renk,tabii yelek de çok güzel,hayırlı,sağlıklı mutlu günderde giyinmek nasip olsun(amin),
    sevgilerimle,hayırlı haftalar canım benim..

    YanıtlaSil
  2. Sağol ablacım.. Ben çok severim canlı renkleri... Tabiki sadece evde giyiyorum bu güzel renkleri ;) Amin ablam severek giyiyorum. Daha annemde maharet çok. :) Fotoğraf makinesi aldım daha elime ulaşmadı. Bana ulaşsın daha çok annemin elinden örgüler yayınlayacağım. Sanada hayırlı haftalar..sevgilerimle...

    YanıtlaSil