Pages

Ads 468x60px

corbalar

10 Nisan 2014 Perşembe

Kuzucuklara Kırmızı Yelek ve Prensesler için Yelek :)

 Allahın selamı ve bereketi üzerinize olsun sevgili dostlar ve takipçilerim..
Bu kırmızı yeleğin sahibi Benim paşa yeğenim için annem ördü. Ben daha tembellik yapıyorum. ona battaniye öreceğim inşaALLAH. Ne renk alacağıma karar veremedim.
Bu yelek modeli hem kızlara hemde erkek bebeklere ve çocuklara çok yakışacağını düşünüyorum. Sipariş üzerine hemen örülmeye başlayabilirim. Bana mailimden ulaşabilirsiniz.
gulerbutik@gmail.com

 Bu yeleğimizde kız çocuklarına çok yakışır. Fırfırlı olması yeleğe ayrı bir hava katıyor. :) İstenilen renk örmek mümkün.

4 yorum:

  1. Aleyküm selam ...annenizin ellerine sağlık..çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim..Hayırlı bereketli cumalar..

      Sil
  2. ellerinize, yureginize saglik canim cok guzeller, Rabbim bereketli kazanclar nasip etsin, Allaha emanet ol...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ablacım.Amin inşaALLAH..sende Yaradana emanet ol.Hayırlı bereketli cumalar...

      Sil