Pages

Ads 468x60px

corbalar

5 Nisan 2014 Cumartesi

Yılar Öncesinden... Atkı - Bere Takımı



 Selamun aleykum ve rahmetullah sevgili dostlar..
Herkese hayırlı hafta sonları diliyorum. Biz annem oğlum ve ben yani üç nesil bugün biraz bahçe işleriyle uğraştık. Havaların ısınmasıyla evde durmak hiç istemiyorum ama oğlum evin etrafında harp :) çıkarttığı için sürekli çıkamıyoruz. Şaka bir yana annemin göz bebeği çiçekleri Oğlum sayesinde eski güzelliklerini kaybediyorlar. Ama biz yinede pes etmeden onları kurtarıp hayata dödürüyoruz. :)

 Bu çiçek Dere kenarındaki bakçemizdeki şeftali ağacı çiçeği... Bu şapka ve atkı takımını uzun yıllar önce örmüştüm. Tam hatırlamıyorum ama en azından bir 10-15 sene önce ördüm. :) Artık kullanamıyorum ama hatıra olarak saklıyorum. Bu takımdan isterseniz sizler içinde örebilirim. Yaz geliyor ama bunun kışıda var. Bir bakmışınız yaz geldi derken kışda gelivermiş ;)


4 yorum:

  1. aleyküm selam.atkı ve bere çok hoşmuş ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim... sevgilerimle..
      selamun aleykum ve rahmetullahı ve berakatuhu..

      Sil
  2. Esselamu aleykum canım kardeşim,
    net'imizde ki ağırlıktan dolayı ancak girebildim sayfana :((
    atkı ile bere sanki yeni örülmüş gibi duruyorlar,renkleri de çok güzel,

    o bahar çiçeklerine bayılırım,misler gibi de kokuyordur,benim yerime de kokla olur mu?seviyorum seni,Rabbime emanetsin...

    YanıtlaSil
  3. Aleykum selam ve rahmetullah canım ablam. Teşekkür ederim ablam. Onları özenle saklıyorum. Zamanında severek kullandım ama kimseye vermeye kıyamıyorum :)
    Bahar çiçekleri birbirinden güzel. Fotoğraf makinemi yanımda taşıyorum güzel bir foto yakalarım diyerekten :) senin içinde koklarım. Bende seni ALLAH için seviyorum.ALLAHa emanet olasın.

    YanıtlaSil